
تبلیغات برای کسب و کار خدماتی
تبلیغات برای کسب و کار خدماتی _ خدمات، همچون کالا از ویژگی هایی برخوردار می باشد، که در فرایند مبادله و داد و ستد، تاثیر گذار خواهد بود. برخلاف وجود شباهت هایی بین خدمات و کالا، تفاوت هایی نیز در این دو دست از محصولات وجود دارد. مهمترین اختلاف خدمات با کالا که باعث تمایز مدیریت، بازاریابی و تبلیغات آن دو از یکدیگر می شود، ویژگی نامحسوس بودن خدمات می باشد. استراتژی تبلیغات مناسب برای کارهای خدماتی در این مطلب با بهره گرفتن از تکنیک های محسوس سازی بری و کلارک و با مورد توجه قرار دادن ویژگی های نامحسوس