بلاگ کادوس

فریم ورک‌ جاوا اسکریپت
وبلاگ

فریم ورک‌ جاوا اسکریپت برای طراحی سایت

از جنبه پرکاربردترین بودن زبان برنامه‌نویسی و در دسترس بودن، انواع فریم ورک جاوا اسکریپت، متفاوت‌ترین و منحصر به فردترین انواع فریم ورک هستند و انتخاب یکی از آنها برای توسعه دهندگان مبتدی کاری دشوار است. ما در این مقاله، تعدادی از بهترین فریم ورک‌های جاوا اسکریپت را معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب
فریم ورک‌ پایتون
وبلاگ

بهترین فریم ورک پایتون برای طراحی سایت

زبان برنامه ‌نویسی پایتون (Python) در میان انواع مختلف زبان‌های برنامه نویسی موجود، ساده‌ترین و قوی‌ترین زبان است و فریم ورک پایتون، چهارچوب گسترده‌ای را در اختیار توسعه دهندگان وب قرار می‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین فریم ورک‌های پایتون در سال 2021 را به اختصار معرفی نماییم.

ادامه مطلب
فریم ورک‌ PHP
وبلاگ

بهترین فریم ورک‌ PHP برای طراحی سایت

PHP یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در جامعه توسعه دهندگان است و همچنین این زبان پشتوانه محبوب‌ترین CMS یعنی وردپرس است. در نتیجه بی انصافی است که به بهترین فریم ورک PHP برای طراحی سایت بی توجه باشیم. در این مقاله ما بهترین فریم ورک‌های PHP را معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب
فریم ورک‌های جاوا اسکریپت
وبلاگ

طراحی سایت با فریم ورک‌های جاوا اسکریپت

فریم ورک‌های جاوا اسکریپت، ابزارهایی هستند که کمک می‌کنند تا زبان برنامه‌نویسی بهترین پیکره‌بندی را اجرا نمایند. جاوا اسکریپت یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در گذشته بوده است و در حال حاضر، برای توسعه وب فرانت اند و بک اند (the front and back-end) وب سایت‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

ادامه مطلب
فریم ورک جنگو
وبلاگ

طراحی سایت با فریم ورک جنگو

جنگو، یک فریم ورک رایگان و منبع باز سطح بالای پایتون است که توسعه سریع، طراحی تمیز و تقویت عملگرا بودن طراحی، ویژگی بارز آن است. فریم ورک جنگو، که توسط توسعه دهنده‌های مجرب ساخته شده است، بسیاری از کارها را برای توسعه دهنده‌های وب آسان کرده است و در نتیجه لازم نیست مجددا چرخ را اختراع کنید!

ادامه مطلب
فریم ورک لاراول
وبلاگ

چرا طراحی سایت با فریم ورک لاراول؟!

لاراول یکی از محبوب‌ترین فریم ورک‌های منبع باز در بین توسعه‌دهنده‌های وب است. ابزاری قدرتمند است که نیازهای خاصی را برآورد می‌نماید و برای ساخت یک CMS یا برنامه مدیریت وب استفاده می‌شود. فریم ورک لاراول برای ایجاد وب سایت‌هایی با الگوهای MVC استفاده می‌شود. ما در این مقاله در مورد این ابزار و ویژگی‌های آن به اختصار صحبت خواهیم کرد.

ادامه مطلب
طراح سایت
وبلاگ

13 نکته برای اینکه طراح سایت بهتری باشیم

اگر شما به عنوان یک طراح سایت به دنبال راهکاری خلاقانه برای بهبود مسیر شغلی‌تان هستید و می‌خواهید طراح سایت بهتری باشید، این مقاله برای شماست. ما در این مقاله قصد داریم 13 نکته برای اینکه طراح سایت بهتری باشیم را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
ابزارهای طراحی وایرفریم
وبلاگ

بهترین ابزارهای طراحی وایرفریم برای طراحی سایت

ابزارهای طراحی وایرفریم به شما این امکان را می‌دهند که طراحی سایت یا اپلیکیشن خود را از همان ابتدا مشخص نمایید. اما اینکه کدام یک از آنها را باید انتخاب کنید تا حد زیادی به این بستگی دارد که به دنبال ایجاد چه چیزی هستید: یک طرح سریع و ابتدایی یا نمونه اولیه کامل. ما در این مقاله سه مورد از بهترین ابزارهای طراحی وایرفریم را معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب
طراحی سایت
وبلاگ

اهمیت یک طراحی سایت مناسب برای خدمات پزشکی

ممکن است اخیرا متوجه گسترش خدماتی در بستر وب شده باشید که هرگز فکر نمی‌کردید به صورت آنلاین ارائه شوند. پس از همه‌گیری کووید-19 بسیاری از صنایعی که قبلا همیشه به صورت حضوری ارائه می‌شدند، مجبور به تغییر شدند. یکی از این صنایع، حوزه سلامت، خدمات پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی است. ما در این مقاله به اهمیت طراحی سایت در حوزه خدمات پزشکی پرداخته‌ایم.

ادامه مطلب