بلاگ کادوس

طراحی سایت
وبلاگ

تاثیر طراحی سایت بر بازاریابی دیجیتالی

وب سایت شما نمایانگر محصولات و خدماتی است که ارائه می‌دهید و مکانی است تا افراد با کسب و کار و تجارت شما ارتباط برقرار کنند. پس منطقی است که طراحی سایت و جلوه بصری وب سایت شما بر ارتباط‌تان با مخاطب و و در نتیجه بازاریابی دیجیتالی شما تاثیر داشته باشد. ما در این مقاله به این موضوع پرداخته‌ایم.

ادامه مطلب
ادوبی ایکس دی
وبلاگ

کاربرد ادوبی ایکس دی در طراحی سایت

ادوبی ایکس دی، یک ابزار نمونهسازی برای طراحی اولیه‌ صفحات وب است و به شما این امکان را می‌دهد طرح اولیه‌تان را بدون کدنویسی ارائه دهید. این نرم افزار، فرآیند طراحی را بسیار آسان می‌کند و از همه جذاب‌تر اینکه نسخه رایگان کاملا جامعی است. در این مقاله ما در مورد طراحی سایت توسط نرم افزار ادوبی ایکس دی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ادامه مطلب
فرم ثبت نام
وبلاگ

نحوه ایجاد فرم ثبت نام در وردپرس

وردپرس یک فرم ثبت نام پیش فرض دارد، اما بسیار ابتدایی است و برای یک سایت با کاربرهای عمومی، گزینه‌ای عالی نیست. استفاده از پلاگین‌هایی که فرم ثبت نام ایجاد می‌کنند، انعطاف پذیری بیشتری دارند. ما در این مقاله در مورد نحوه ایجاد یک فرم ثبت نام سفارشی در وردپرس صحبت خواهیم کرد.

ادامه مطلب
امنیت اطلاعات
وبلاگ

راهکار افزایش امنیت اطلاعات در طراحی سایت

گاهی اوقات بهترین روش برای مقابله، ساده‌ترین روش است. قطعا می‌دانید که باید از وب سایت خود محافظت کنید، اما زمانی که اقدام میکنید تا با آسیب‌پذیری وب سایت‌تان مقابله کنید، با مفاهیم و راه حل‌های پیچیده‌ روبرو می‌شوید. همیشه راه بهتری نیز وجود دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین روش‌ها برای افزایش امنیت اطلاعات وب سایت‌تان را به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب
جریمه‌های گوگل
وبلاگ

آشنایی با جریمه‌های گوگل در طراحی سایت

گوگل در مورد الگوریتم رتبه‌بندی خود جدی است. از یک سو، آن را به طور مداوم به روز می‌کند تا بهترین تجربه جستجو را در اختیار کاربران خود قرار دهد. و از سوی دیگر، صفحه یا سایت‌هایی است که دستوالعمل‌های گوگل نقض کرده باشند را مجازات می‌کند. ما در این مقاله در مورد مهمترین جریمه‌های گوگل صحبت خواهیم کرد.

ادامه مطلب
وردپرس
وبلاگ

مقایسه وردپرس و جوملا

انتخاب سیستم مدیریت محتوای CMS برای یک سایت یکی از مهمترین تصمیماتی است که می‌تواند پیامدهای متفاوتی و بعضا بزرگی را به همراه داشته باشد. سیستم‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. ما در این مقاله قصد داریم دو سیستم مدیریت محتوای وردپرس و جوملا را مقایسه کنیم.

ادامه مطلب
بردکرامب
وبلاگ

بردکرامب یا Breadcrumb چیست؟

بردکرامب یا Breadcrumb، یک سیستم ناوبری ثانویه است که مکان کاربر در وب سایت را نشان می‌دهد. این عبارت در لغت به معنای خرده نان است و از افسانه هانسل و گرتل گرفته شده است که در آن شخصیت‌های اصلی، از خرده‌های نان مسیری ایجاد می‌کنند تا به خانه خود بازگردند.

ادامه مطلب
نام دامنه
وبلاگ

نکات مهم برای انتخاب نام دامنه

نام دامنه مانند برند و لوگو، معرف هویت یک شرکت و کسب و کار است. انتخاب یک نام خوب ریزه‌کاری‌هایی دارد که بی توجهی به آن می‌تواند ضربه و لطمات بزرگی به کسب و کارتان وارد کند. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را که به شما کمک می‌کند تا نام مناسبی برای سایت‌تان انتخاب کنید را بیان کنیم.

ادامه مطلب
UX و UI
وبلاگ

تفاوت UX و UI در طراحی سایت

UX و UI در طراحی سایت، زوجی که احتمالا این روزها بسیار به گوش‌تان رسیده است. اما در واقع به چه معنایی هستند؟ زوج عبارتی که در ظاهر کلمه شباهت دارند و اما در عمل تفاوت‌های بسیاری دارند و این موضوعی است که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

ادامه مطلب