پیدا کردن گوشی با Google Assistant

اردیبهشت 4, 1400

پیدا کردن گوشی با Google Assistant _ تنها با یک دستور صوتی ساده بهGoogle Home Hub، می توانید گوشی تلفن اندرویدی گمشده خود را ردیابی کنید. در این مطلب ما به شما نشان خواهیم داد که چطور این کار را می توانید انجام دهید؟ بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید از Google Assistant، برای یافتن تلفن خود استفاده کنید.

آیا تا کنون تلفن همراه خود را گم کرده اید و نمی دانید از کجا باید بپرسید؟ خوشبختانه اگر شما صاحب Google Home Hub هستید راهی برای انجام این کار وجود دارد.

 

چگونه تلفن خود را با Google Assistant پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن گوشی با Google Assistant ابتدا ، تلفن مورد نظر شما باید در حساب گوگل شما ثبت شده باشد. اگر با استفاده از حساب خود وارد تلفن خود شده اید (که معمولاً در هنگام راه اندازی این کار را انجام می دهید)،  تلفن همراه باید از قبل به حساب گوگل شما گره خورده باشد.

همچنین باید از فعال بودن ویژگی Find My Device Google مطمئن شوید. به طور پیش فرض فعال است، درنتیجه اگر به یاد نمی آورید که آن را غیرفعال کرده باشید، حتما همچنان فعال باشد. اگر نمی دانید فعال است، باید دوباره بررسی کنید. ما آن را به عنوان یکی از راه های پیدا کردن تلفن Android خود ارائه دادیم.

بعد از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این می باشد که به دستگاه Google Home خود بگویید “Okay, Google” تا آن را بیدار کند. سپس بگویید: “Find my phone”.

وقتی این کار را انجام می دهید، با ان که اگر تنظیم آن را روی بی صدا قرار دهید، دستیار گوگل باعث می شود تا تلفن همراه شما کاملاً زنگ بخورد. تنها کاری که شما باید اکنون انجام دهید این می باشد که از کجا زنگ می خورد را ردیابی کنید.

 

راهنما، نمی توانم زنگ تلفن همراه را بشنوم

اگر مراحل بالا را انجام داده باشید و Google Assistant شما می گوید که تلفن شما را به صدا در می آورد، ولی هنوز صدای زنگ تلفن را نمی شنوید، قطعا دورتر از آن است که فکر می کردید.

ابزارهایی وجود دارد که می توانید برای ردیابی تلفن گمشده استفاده کنید، با این که اگر برنامه ردیابی خاصی نصب نکرده باشید. برای جزئیات بیشتر حتماً نحوه ردیابی و یافتن موقعیت مکانی تلفن خود را بررسی کنید.

 

کلام آخر

اگر تلفن همراه شما همیشه در حال پایین آمدن از بالشتک های مبل یا زیر میز است ، Google Home Hub شما می تواند به شما در یافتن آن کمک کند. فقط از دستور صوتی “Okay Google، find my phone” استفاده کنید و تلفن شما شروع به زنگ زدن می کند.

 

منبع: mytarfand

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *