بهترین وبسایت های تبدیل فایل _ فرقی ندارد تبدیل فایل ها PDF به DOC ، JPG به BMP ، یا MP3 به WAV باشد … تمام فایل های اسناد، تصاویر، فایل های صوتی و ویدئویی شما به راحتی قابل تبدیل شدن هستند.

بسیاری از اوقات فایلی که دریافت می کنید امکان دارد در قالب مورد نظر شما نباشد. ولی نگران نباشید، چون می توانید فرمت هایی مانند PDF را به DOC ، JPG به BMP یا MP3 به WAV ، اسناد ، تصاویر، صدا و فایل های ویدئویی را به سادگی تبدیل کنید.

هر یک از این سرویس های آنلاین رایگان که در ادامه می پردازیم ایده آل است. زیرا انواع مختلفی از تبدیل فایل ها را ارائه می دهند. برای پوشش متداول ترین نوع تبدیل ها یا موارد مورد نیاز آنها اغلب نیازی به بوک مارک کردن چندین سایت نیست.

هر ابزاری را که نیاز دارید از این لیست انتخاب کرده و اجازه ندهید کار شما متوقف شود.

۱- Online-Convert

قبل از اینکه حتی اولین تبدیل فایل خود را در Online-Convert امتحان کنید، می توانید به سرعت انواع فایل های پشتیبانی شده را بررسی کنید. در کادر کوچک سمت راست، در انواع فایل کلیک کنید و به Go بروید و ببینید آیا سایت از آن فرمتی که نیاز دارید پشتیبانی می کند یا خیر. پس از آن، زمانی که آماده انجام هستید، می توانید از مبدل صوتی، تصویری، سند، کتاب و یا بایگانی را درست در صفحه اصلی انتخاب کنید. قالب مورد نظر خودتان را از قسمت کشویی در قسمت قابل اجرا انتخاب کنید. سپس در صفحه جدیدی قرار می گیرید که می توانید پرونده خود را مرور کنید ، URL آن را وارد کنید ، یا آن را از سرویس ذخیره ابری خود بارگذاری کنید. در آخر، روی تبدیل فایل کلیک کنید.

آدرس سایت: online-convert

online-convert

بهترین وبسایت های تبدیل فایل

۲- Convert.Files

این سایت یک گزینه ساده دیگر می باشد که انواع فرمت های فایل ورودی و خروجی را در بر می گیرد. ابتدا فایل خود را جستجو کنید یا URL آن را وارد کنید. سپس قالب های خود را از انواع سند، ویدئو، عکس، طراحی، ارائه، کتاب، بایگانی یا فایل صوتی انتخاب کنید. اگر فایل خود را بارگذاری کرده و به راحتی شناسایی شود، روش ورودی به طور خودکار در قالب صحیح جمع می شود.

سپس، می توانید کادر تأیید را علامت زده تا لینکی مستقیم از طریق ایمیل برای شما ارسال شود یا به سادگی دکمه Convert را بزنید تا بلافاصله فایل خود را دریافت کنید. پس از پایان تبدیل، روی لینک ارائه شده برای به دست آوردن فایل جدید خود کلیک کنید و اگر به دنبال یک نوع فایل خاص و هستید، می توانید تمام فرمت های پشتیبانی شده را مرور کنید.

آدرس سایت: convertfiles

convertfiles

۳- Converto

برای تبدیل فوری فایل ها از رایانه، Google Drive، Dropbox یا Convertio، URL را بررسی کنید. و فایل خود را ببندید و پس از آن، نوع تبدیل خود را از قالب تصویر، ویدئو، سند، کتاب، ارائه یا وکتور انتخاب کنید. نکته قابل توجه در مورد Convertio این می باشد. که می توانید چندین بار کلیک بر روی دکمه Add More Files چندین فایل را تبدیل کنید. و در صورت نیاز می توانید پرونده های تبدیل شده خود را در Dropbox یا Google Drive ذخیره کنید.

با کلیک روی Convert، می توانید پیشرفت تبدیل را به همراه اندازه فایل مشاهده کنید. بعد بر روی دکمه دانلود برای هر فایل تبدیل شده ضربه بزنید. هم چنین می توانید یک فایل زیپ که شامل همه تبدیل های شما است، دانلود کنید که این یکی دیگر از ویژگی های مثبت این سایت است.

آدرس سایت: Converto

convertio

۴- Zamzar

این سایت برای بیشترین نیاز در بیش از ۱۱۰۰ نوع تبدیل فایل پشتیبانی می کند. قبل از شروع مطمئن شوید، می توانید انواع تبدیل محبوب را درست در صفحه اصلی مرور کنید. سپس فایل خود را مرور کنید یا URL آن را وارد کرده و قالب خروجی را انتخاب کنید. همچنین می توانید گزینه های تصویری، موسیقی، سند، ویدئو، کتاب، فشرده یا از پیش تنظیم شده را انتخاب کنید.

Zamzar  مقداری متفاوت از مبدل های دیگر کار می کند، چونکه برای بدست آوردن پرونده جدید شما باید یک آدرس ایمیل وارد کنید. همچنین این سایت یک صندوق ورودی برای مدیریت قایل های شما با یک حساب پولی ارائه می دهد. اگر مشکلی ندارید که از آدرس ایمیل برای دریافت فایل خود استفاده کنید یا حتی آن را ترجیح دهید ، نگاهی به زمر بیندازید.

آدرس سایت: Zamzar

بهترین وبسایت های تبدیل فایل-zamzar

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا