دانلود ویدئو و عکس از اینستاگرام

بهمن 5, 1399

دانلود ویدئو و عکس از اینستاگرام _ اینستاگرام از محبوب ترین و بهترین شبکه های اجتماعی بری اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو می باشد. اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ توسط دو شخص با نام های کوین سیستروم و مایک کرایگر، در سانتفرانسیسکوی آمریکا پایه گذاری شد.

در آغازاین شبکه‌ی اجتماعی تنها برای سیستم عامل ios اپل منتشر شد. و به طور قابل توجهی به آمار ۱۰۰ میلیون کاربر رسید. در سال ۲۰۱۲ نسخه‌ی اندروید این شبکه‌ی اجتماعی منتشر شد.

در سال ۲۰۱۲ این شبکه‌ی اجتماعی توسط کمپانی فیسبوک به ارزش یک میلیارد دلار خریداری شد. و از آن بهبعد تا به امروز رشد و سودآوری بسیار خوبی برای این شرکت آمریکایی به همراه داشته است.

علی رغم عمر ۹ ساله این برنامه محبوب و دارا بودن ویژگی‌های بسیار خوب، که آخرین آن اضافه شدن استوری به اینستاگرام بود، اما یک نکته‌ی نسبتا منفی در این برنامه وجود دارد و آن هم نداشتن گزینه‌ی دانلود برای عکس‌ها و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده درون این برنامه می باشد.

در این مقاله بهترین سایت‌ها و برنامه‌ها را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید عکس ها و ویدئوهای مورد علاقه خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

وب سایت های دانلود از اینستاگرام

DownloadGram

این وبسایت یکی از بهترین سایت‌های دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام می باشد. تنها کافی است که شما لینک پست دلخواه خود را داخل این سایت کپی کرده، تا با بالاترین سرعت، لینک دانلود ویدئو را برای شما فراهم کند.

لینک سایت: https://downloadgram.com

Insta Downloader

این سایت مانند سایت DownloadGram برای دانلود ویدئو و عکس از اینستاگرام ساخته شده است. و شما می‌توانید به راحتی از طریق این سایت فیلم و عکس‌هایی را که دوست دارید دانلود کنید.

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام با گوشی اندروید

برای دانلود عکس و ویدئو می‌توانید از برنامه‌هایی که برای اندروید منتشر شده اند نیز استفاده کنید. اما یک نکته‌ی مهم را در نظر داشته باشید که از هر برنامه ای نباید استفاده کرد چون احتمال دارد اطلاعات شخصیتان توسط برخی از این برنامه‌ها که در حقیقت باج افزار هستن به خطر بیفتد. در اینجا برخی از برنامه برای دانلود می‌پردازیم.

برنامه اینستا کپشن

این برنامه تقریباٌ تمامی ویژگی‌هایی که به آن نیاز دارید را درون خود داشته و یکی از کامل ترین برنامه‌ها در این موضوع می باشد. مسلما برخی از ویژگی‌های درون این برنامه پولی است و آن‌ها را باید خریداری کنید.

برنامه Video Downloader

این برنامه از لحاظ رابط کاربری، یک رابط کاربری ساده و در عین حال قدرتمند را دارد. و برای دانلود عکس و ویدئو از داخل اینستاگرام می‌توان از آن استفاده کرد. این برنامه در پس زمینه فعال است و به محض کپی لینک پست‌های اینستاگرام به طور خودکار لینک را دانلود می‌کند. مسلما این ویژگی تنها زمانی فعال می باشد که برنامه در حال اجرا باشد.

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام با گوشی آیفون

در این قسمت به معرفی چند برنامه برای کاربران آیفون اینستاگرام می‌پردازیم.

Grab

این برنامه مختص گوشی‌های آیفون می باشد و کاربران این گوشی می‌توانند برای دانلود فیلم‌ها و عکس‌های مورد علاقه خود از این برنامه استفاده کنند. از نکات منفی این برنامه وجود تبلیغات زیاد درون این برنامه است.

instaSaver

یکی دیگر از برنامه‌های دانلود ویدئو و عکس، InstaSaver است که شما به راحتی می‌توانید با آن از اینستاگرام دانلود کنید.

منبع: mytarfand

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *