اهمیت خبرنامه ایمیلی در سایت

خرداد 25, 1401
این روزها با هر کس در مورد بازاریابی صحبت کنید به شما می‌گوید: "شما به یک لیست برای خبرنامه ایمیلی نیاز دارید و باید برایش سخت کار کنید." اما خبرنامه ایمیلی چیست و چه اهدافی دارد؟ چگونه به شما در ایجاد کسب و کارتان کمک می‌کند؟ ما در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

خبرنامه ایمیلی (email newsletter) چیست؟

خبرنامه ایمیلی نشریه دیجیتالی حاوی اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های یک شرکت یا سازمان است. و به طور منظم از طریق ایمیل برای تمام مشتری‌های فعلی و بالقوه آینده، ارسال می‌شود. خبرنامه ایمیلی در اصل ایمیلی است. که در یک کمپین بازاریابی استفاده شده است. و شامل اخبار و بروزرسانی‌های مهم شماست تا مخاطبان شما را از برند یا محصولات شما و سایر اطلاعات مهم آگاه کند. در حقیقت، یک رسانه مقرون به صرفه است که برای رونق تجارت استفاده می‌شود.

خبرنامه‌ها برای ارتقای سطح بازاریابی برند شما ضروری هستند. خبرنامه‌ها به شما شانس بهتری برای تبدیل کردن و وفاداری مخاطب می‌دهند، زیرا افرادی که ایمیل‌ها را دریافت می‌کنند .کسانی هستند که علاقه‌مند هستند شما را بشناسند.

خبرنامه‌های ایمیلی می‌توانند در آموزش مشتری‌های احتمالی و ترغیب به خرید محصولات و خدمات شما، بسیار موثر باشند. میزان فروش شما بستگی مستقیم به میزان مفید بودن شما برای این مشتری‌ها دارد.

برخی‌ها اعتقاد دارند که دیگر بازاریابی با استفاده از خبرنامه ایمیلی قدیمی شده است .و می‌توان از تغییرات فوق‌العاده بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی مانند استفاده از هشتگ، استوری و لایوهای اینستاگرامی و جستجوهای صوتی، استفاده نمود. ممکن است بعضی از کاربران احساس ‌کنند خبرنامه‌های تبلیغاتی، خسته‌کننده هستند و این می‌تواند یک استراتژی بازاریابی را با شکست روبرو کند.

به هر حال، زمان آن شده است که بفهمیم خبرنامه‌ها جزء مهمی از بازاریابی ایمیلی و برندسازی موثر هستند. نادیده گرفتن آنها می‌تواند رشد برند را محدود کند.

چرا خبرنامه ایمیلی بسیار مهم است؟

آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود

یک خبرنامه ایمیلی راه را برای درک بیشتر و شناخت بهتر از نام تجاری و محصولات و خدمات خاصی که ارائه می‌دهید، باز می‌کند. تبلیغات برای رسیدن به مشتریان بالقوه کافی نیست، چرا که آنها چشم‌انداز محدودی از محصولات شما دارند. یک خبرنامه می‌تواند افق دید آنها را گسترش دهد و تصویری جامع‌تر از ماهیت شما به مخاطبان بدهد. قرار دادن لینک‌های مفید و توضیحات بصری جذاب می‌تواند خوانندگان بیشتری را نیز جذب کند.

محصولات شما را بیشتر در معرض دید قرار می‌دهد

خبرنامه ایمیلی می‌تواند یکی از بزرگترین منابع برای تبلیغ محصول با خدمات جدید برند شما باشد. در کمپین‌های تبلیغاتی خود، پست‌های بصری خلاقانه و اطلاعات مناسب برای پیشنهادات ویژه‌تان‌ قرار دهید. پیشنهادات سودآور توجه خوانندگان را جذب می‌کند و آنها برای خواندن اطلاعات بیشتر، وارد متن محتوای شما می‌شوند.

ارتباط‌تان با مشتری‌های فعلی و مشتری‌های احتمالی حفظ می‌کنید

ارسال منظم خبرنامه های ایمیلی الزامی‌ترین کاریست که می‌توانید در حق سایت و کسب و کارتان انجام دهید. تماس منظم با مشتری‌ها به شما در ایجاد اعتماد کمک می‌کند. هنگامی که اعتماد ایجاد شد، می‌توانید مشتریان خود را ترغیب کنید. به طور مثال، می‌توانید به وسیله یک خبرنامه ایمیلی آنها را تشویق کنید. تا در یک رویداد جمع‌آوری کمک‌های مالی شرکت کنند، یا آنها را در جریان آخرین مطالبی که به سایت‌تان اضافه شده است، قرار دهید.

شانس بیشتری برای تبدیل شدن مخاطب خواهید داشت

این خبرنامه‌ها بیشتر از سایر فعالیت‌ها در رسانه‌های اجتماعی برای شما فروش به همراه خواهند داشت.زیرا شما مستقیما با مشتریانی ارتباط برقرار می‌کنید. که قبلا با عضویت در خبرنامه‌ شما به نام تجاری و کسب و کار شما علاقه نشان داده‌اند. در حال حاضر توپ در زمین شما است .تا محصولات‌تان را به طور موثر تبلیغ کرده و همه گزینه‌ها و یک فرآیند خرید ساده را در اختیار آنها قرار دهید.

و در آخر، خوانندگان خبرنامه‌ ایمیلی شما کسانی هستند .که مقالات شما را می‌خوانند، در وب سایت شما وقت می‌گذرانند. و آنها بیشترین علاقه را به محتوای شما دارند، زیرا در آن ثبت نام کرده‌اند. شما لیستی از افرادی در اختیار خواهید داشت. که مشتریان بالقوه هستند و احتمال خرید کردنشان از شما بیشتر است، آیا در دنیای رقابتی امروز، چیزی بهتر از این می‌تواند باشد؟!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *