اهمیت داشتن صفحه درباره ما – اغلب مشاغلی که با آن ها روبرو شده ایم با یک مشکل مشترک درگیر هستند. آنهم مشکل داشتن یک صفحه خیلی ضعیف و غیرقابل اعتماد “درباره ما”، می باشد. این کار به نظر منطقی نخواهد بود، بدلیل اینکه صفحه درباره ما، یکی از مهمترین دارایی های یک برند می باشد و برخلاف ایجاد لینک و بازاریابی رسانه های اجتماعی، نیازی به تلاش و سرمایه گذاری مداوم نخواهد داشت. صفحه About اکثرا بخشی از یک سفر خرید است. این می تواند مخطبان را به سمت سایت شما سوق داده و به متقاعد کردن آن ها برای همکاری با شما کمک کند. این صفحه یک بار ساخته می شود، اما همان یک بار می تواند یک گام بزرگ برای پیشرفت در آینده باشد.

به چه دلیل صفحه “درباره ما” اینقدر مهم است؟

این صفحه، اکثرا یک صفحه ورودی می باشد. و مشتریان شما از طریق صفحه درباره ما وارد سایتتان می شوند.

فراموش نکنید اشخاصی که نام تجاری شما را در سایت جستجو می کنند، شما را از قبل می شناسند یا در مورد محصولات شما شنیده اند. اما برای مشتریان جدید که وارد سایت شما می شوند این صفحه مهم است و شما باید خود را به بهترین شکل معرفی کنید.

شما چند بار پیش از خرید هر چیزی، صفحه About Business را بررسی کرده اید؟ خودم به شخصه همیشه این کار را می کنم به خصوص زمانی که یک برند جدید باشد که قبلاً درباره ی آن چیزی نشنیده باشم.

یک صفحه “درباره ما” در دستورالعمل های رتبه بندی انسانی گوگل به عنوان یکی از روش های تعیین تخصص، اقتدار و اعتماد به نفس یا E-A-T هر صفحه ذکر شده است.

رجیسترهای انسانی تأثیر مستقیمی بر نتایج جستجو ندارند، ولی ارزیابی آن ها برای آموزش الگوریتم گوگل برای رتبه بندی بهتر صفحات استفاده می شود. درنتیجه اگر صفحه “درباره ما” در دستورالعمل های خود قرار دارد، احتمالاً از آن به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کنند.

گوگل از اطلاعاتی استفاده می کند که شما می خواهید در صفحه “درباره ما” خود قرار دهید تا تجارت شما را در پایگاه دانش خود قرار دهد، درنتیجه مهم است که تا آنجا که می توانید جزئیات را درج کنید.
با توجه به همه ی این نکات چطور باید یک صفحه “درباره ما” عالی جمع کنیم؟

صفحه درباره ما
اهمیت داشتن صفحه درباره ما

۱- قوی و محکم شروع کنید

با صفحه “درباره ما” خود همچون کارت ویزیت رفتار کنید. افراد باید به محض دیدن آن مایل به بررسی بیشتر باشند. صفحه شما باید چشم نواز و به یاد ماندنی باشد و بدون نیاز به پیمایش به پایین، در نگاه اول توجه را به خود جلب کند.

شرح فعالیت نام تجاری شما یک روش عالی برای به یاد ماندنی تر و قابل اعتماد تر کردن صفحه “درباره ما” می باشد. شروع صفحه شما با یک عکس جذاب یا فیلم کوتاه احتمالاً بهترین ایده است به دلیل اینکه ویدئو ثابت کرده است که مخاطبان را ترغیب می کند، تا کمی طولانی تر در یک صفحه بمانند. می توانید با بهره گیری از ویرایشگرهای ویدئویی مبتنی بر وب، یک فیلم کوتاه و حرفه ای را ایجاد کنید.

۲- برند خود را به نهادهای دیگر وصل کنید

بازاریابان و وبلاگ نویسان، علی رغم تمام مطالب ناشی از گوگل در مورد عدم پیروی از لینک های خارجی یا حتی پیوند دادن به طور کلی، یک چیز مهم را فراموش می کنند؛ یک لینک تنها روش برای خزیدن وب است. پیوند دادن به سایر «نهادها» (به طور مثال برند ها، سازمان ها، مکان ها و غیره) بسیار مهم می باشد و به گوگل کمک می کند تا جای شما را در پایگاه دانش خود بشناسد.
به عنوان مثال شما می توانید به صفحات زیر ایجاد لینک و بک لینک نمایید:
⦁ جوایز مهم شرکت شما
⦁ سمینارهایی که شما در آن ها حضور داشتید
⦁ شرکت هایی که برای آن ها کار کرده اید و موارد دیگر مراجعه کنید

۳- CTA خود را قرار دهید

اکثر صفحه هایی که وجود دارد، معلوم نیست کاربران پس از ورود در آنجا قرار است چه کاری انجام دهند. با توجه به نقش صفحه در سفر خرید (امکان دارد مشتریان از طریق آن وارد سایت شما شوند یا از آن به عنوان یک نقطه لمسی تحقیق نهایی استفاده کنند)، کمک به آن ها برای پیشبرد کانال تبدیل شما بسیار مهم می باشد. بسته به ماهیت تجارت خود، یک CTA را در این زمینه بگنجانید:
⦁ درخواست نسخه ی نمایشی شخصی
⦁ تماس با شما
⦁ بررسی کاتالوگ خود
⦁ گرفتن ایمیل برای دریافت بروشور یا خبرنامه خود

درباره ما
اهمیت داشتن صفحه درباره ما

نکات و راه های مفید دیگر برای داشتن صفحه درباره ما

جدا از CTA های شما، روش های کار آمد برای آسانتر کردن صفحه “درباره ما” وجود دارد. این موارد عبارتند از:

Breadcrumd

از صفحه “درباره ما” خود به عنوان یک صفحه ورود تجاری استفاده کنید، نه تنها یک منبع برای اطلاعات در مورد کسب و کار خود.

در وردپرس، می توانید هر پیوند یا دکمه را در صفحه “درباره ما” خود به عنوان رویدادی برای پیگیری با بهره گیری از افزونه Finteza تنظیم کنید. بدین گونه، شما می توانید بگویید که کدام یک از این CTA ها مشتری بیشتری را وارد می کند و چه کسانی در حال تبدیل هستند. Finteza به شما امکان می دهد حواس خود را به قیف تبدیل خود بکشید و عملکرد آن را طبق منبع ترافیک، موقعیت مکانی مخاطب و موارد دیگر آنالیز کنید.

Takeaways

تولید و بهینه سازی صفحه “درباره ما” یک ابتکار عمل نسبتاً کم می باشد، به ویژه اگر آن را با سایر کارهای بازاریابی مقایسه کنید. با این وجود می تواند چندین تغییر مثبت ایجاد کند، مثل اعتماد بیشتر به برند شما و نرخ تبدیل بهتر.

باید با صفحه “درباره ما” به عنوان کارت ویزیت رفتار کرده و در یک لحظه احساس بسیار خوبی ایجاد کنید. چیز جلب توجه و جذاب را در قسمت فوقانی – مثلاً یک معرفی سریع ویدئویی، یک برچسب یا یک عکس قرار دهید. بهره گیری از پیوندها، تجزیه و تحلیل معنایی و نشانه گذاری های ساختاری را در نظر بگیرید تا گوگل به شما کمک کند برند شما را با سایر موارد مرتبط کرده و آن را در پایگاه دانش خود قرار دهد.

CTA ها را اضافه کنید تا مخاطبان صفحه شما را به دنبال قیف تبدیل شما سوق دهند. صفحه درباه ی ما اغلب یک مورد کم اهمیت و در عین حال بخش مهمی از سفرهای خرید مشتریان به حساب می آید، در نتیجخ مطمئن شوید که چگونه می خواهید آن ها را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا