روش های دانلود ویدئوهای توئیتر

مرداد 30, 1400

روش های دانلود ویدئوهای توئیتر _ زمانی که توییتر در سال ۲۰۰۶ راه اندازی شد، روش تازه ای را برای به اشتراک گذاشتن دنیای اطراف خود در توئیت های متنی با حداکثر ۱۴۰ کاراکتر به مخاطبان ارائه داد. امروز، توییت ها می توانند حداکثر از ۲۴۰ کاراکتر تشکیل شوند و کاربران می توانند عکس ها و ویدئو ها را مستقیماً در سیستم عامل بارگذاری کنند. با وجود محتوای گسترده ای که در حال حاضر در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است، امکان دارد خودتان بخواهید که تعدادی از آن را برای بعد ذخیره کنید. و اگرچه شما به سادگی روی یک عکس کلیک راست کرده و ذخیره می کنید، ذخیره یک ویدئو چند مرحله بیشتر طول می کشد.

دانلود ویدئوهای توئیتر به چه صورت می باشد؟

آسان ترین روش های دانلود ویدئوهای توئیتر استفاده از وب سایتی مثل Twitter Video Downloader می باشد. همه کاری که شما باید انجام دهید این است، که لینک مربوط به توییت مورد نظر را paste کرده و آن را به عنوان یک فایل MP4 دانلود کنید. این فرایند در هر جستجوگری کار می کند، به این معنی که می توانید از آن برای دانلود ویدئو در ویندوز ، MacOS ، iOS یا Android استفاده کنید. برای راحتی استفاده، ما مراحل زیر را ذکر کرده ایم.

مرحله ۱: لینکی توئیتی که می خواهید دانلود کنید کپی کنید. بطور مثال: https://twitter.com/DigitalTrends/status/1338559382599176192

مرحله ۲: در جستجوگر خود به TwitterVideoDownloader.com بروید.

مرحله ۳: لینک را در جعبه URL پیست کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید.

مرحله ۴ (Windows / MacOS): روی دکمه Download Video که در کنار رزولوشن مورد نظر برای دانلود قرار گرفته کلیک راست کنید (پیشنهاد می کنیم بالاترین وضوح موجود را در بیشتر شرایط انتخاب کنید)، و ذخیره ویدئو را انتخاب کنید.

مرحله ۵ (Android / iO): بر روی دکمه بارگیری ویدئو کلیک کنید که در کنار رزولوشن مورد نظر برای بارگیری قرار دارد (پیشنهاد می کنیم بالاترین وضوح موجود را در بیشتر مواقع انتخاب کنید) ، پس از آن ، زمانی که از شما خواسته شد ، ذخیره ویدئو را انتخاب کنید.

اگر Twitter Video Downloader با ایرادی روبرو است، یک سایت جایگزین که می توانید برای ذخیره ویدئو ها از توییت های مورد علاقه خود استفاده کنید ، DownloadTwitterVideo.com می باشد.

دانلود ویدئوهای توئیتر در اندروید

روش مبتنی بر وب با جزئیات بالا در اندروید نیز کار می کند، شما همچنین می توانید از برنامه Play Store مثل  Download Twitter Videos استفاده کنید. با بهره گیری از برنامه، می توانید لینک توئیت را پیست کرده و ویدئو را به عنوان یک فایل ویدئویی در دستگاه خود ذخیره کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آماده است.

گام ۱: به گوگل پلی بروید و برنامه Download Twitter Videos را دانلود کنید.

گام ۲: لینک توییتی که می خواهید دانلود کنید را کپی کنید. بطور مثال: https://twitter.com/DigitalTrends/status/1338559382599176192

گام ۳: Download Twitter Videos را در دستگاه خود را باز کنید.

گام ۴: زبان خود را انتخاب کرده و برای ادامه کار روی دکمه پیکان سبز کلیک کنید.

گام ۵: روی دکمه Skip کلیک کنید، پس از آن دوباره روی دکمه فلش سبز ضربه بزنید.

گام ۶: در بالای صفحه، لینک توییت خود را در کادر Your Link پیست کرده و پس از آن روی Done روی صفحه کلید مجازی خود ضربه بزنید.

گام ۷: در قسمت پایین سمت راست صفحه، روی پیکان آبی رنگ ضربه زده، و در صورت درخواست، برای ادامه روی Allow ضربه بزنید.

گام ۸: روی دکمه پیکان بارگیری واقع در کنار رزولوشن مورد نظر برای دانلود کلیک کنید. ما پیشنهاد می کنیم بالاترین وضوح موجود را در بیشتر شرایط انتخاب کنید.

منبع: mytarfand

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *