ابزارهای اینستاگرام برای انتشار پست باکیفیت

مرداد 2, 1400

ابزارهای اینستاگرام برای انتشار پست باکیفیت _ آیا قصد این را دارید که فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید، و در شبکه اجتماعی به موفقیت برسید؟ ما در این مقاله برخی ابزار اینستاگرام قدرتمند برای انجام این کار را به شما معرفی کنیم که البته این ابزارها رایگان می باشند.

اینستاگرام محدودیت هایی را برای کاربران خود در زمینه استفاده از این برنامه اعمال کرده است. به همین خاطر برای دور زدن مزاحمت هایی مانند دانلود انبوه عکس ها و فیلم های شخصی یا برنامه هایی برای بازنشر عکس ها و فیلم ها، حتما باید به برنامه های شخص ثالث مراجعه کنید. به همین خاطر، ابزارهای دیگری را امتحان کنید که حباب اینستاگرام را می شکند تا شما را برجسته تر کند.

1- Splitagram

این یک روند محبوب در میان کاربران اینستاگرام می باشد. شما عکس کامل را بارگذاری نمی کنید، به جای آن، آن را به مربع های کوچکتر تقسیم کرده و همه آنها را بارگذاری می کنید. برای اینکه کسی به تصویر کامل نگاه کند، باید به پروفایل شما مراجعه کند تا به فید کامل که باعث ایجاد کلاژ خارج از شبکه می شود، نگاه کند. این یک روش هوشمندانه برای جلب افراد برای بازدید از صفحه پروفایل شما می باشد.

Splitagram ایجاد چنین کلاژهایی را راحت می کند. برنامه وب به درستی روی گوشی کار می کند. تصویری را از گالری تلفن خود بارگذاری کنید و Splitagram آن را به طور پیش فرض به سه ستون تقسیم می کند و در صورت لزوم چند ردیف دارد. و پیش نمایشی از تصویر نهایی را مشاهده خواهید کرد.

پس از آن، دستورالعمل های روی صفحه Splitagram را دنبال کنید تا ترتیب درستی برای بارگذاری آنها را بدست آورید. قدم به قدم پیش بروید، و هر تصویر را طبق دستورالعمل در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. Splitagram یکی از بهترین و راحت ترین برنامه های وب رایگان برای شکستن محدودیت های اینستاگرام می باشد.

2- Koel

اگر یک توییت را می خواهید در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، کافی است تنها یک عکس از صفحه بگیرید. طراحی توییتر در اینستاگرام عجیب به نظر می رسد، شما باید آن توییت را کمی تغییر دهید. کوئل این کار را برای شما انجام خواهد داد.

برای انجام این کار، توییت را در Koel کپی کرده و منتظر بمانید تا دانلود شود. پس از آن، می توانید نمایش توییتر را بین حالت پیش فرض، کم نور و خاموش تغییر دهید. علاوه بر این می توانید پاسخ، لایک ها و تعداد بازتوییت ها را نشان داده یا پنهان کنید یا حتی رنگ متفاوتی برای هر سه ارائه دهید. و در پایان، می توانید یک رنگ زمینه به آن اضافه کرده تا مناسب اینستاگرام باشد.

زمانیکه تصویر را به دلخواه خود سفارشی کردید، آن را دانلود و سپس در اینستاگرام بارگذاری کنید. به نظر می رسد بسیار بهتر از عکس صفحه عادی توییتر می باشد.

ابزارهای اینستاگرام برای انتشار پست باکیفیت

3- Vurku و Downloader For Instagram

اینستاگرام برای دانلود و ذخیره همه ی عکس های خود، با ارسال ایمیل برای شما با تمام داده ها، گزینه ای ساده دارد. ولی اگر می خواهید تصاویر و فیلم های برخی از کاربران یا هشتگ ها را دانلود کنید، گزینه های آسان تر Vurku و Downloader برای اینستاگرام می باشند.

از این دو، Downloader for Instagram ابزار بهتری است، ولی تنها به عنوان افزونه کروم در دسک تاپ در دسترس است. بعد از نصب آن، هنگامی که ماوس را روی هر عکس قرار می دهید، یک دکمه دانلود مشاهده خواهید کرد. برای گزینه های بارگیری انبوه عکس ها و فیلم ها از حساب کاربری، می توانید نماد افزونه را انتخاب کنید.

Vurku یک برنامه وب مشابه می باشد، که هم با کاربران و هم با هشتگ ها کار می کند. برای بهره گیری از آن باید ثبت نام کنید و نسخه رایگان محدودیت های کمی دارد: 50 پست در هر جستجو، سه مرور در روز و پنج دانلود در روز. علاوه براین، همه ی تصاویر دانلود شده را علامت گذاری می کند. نسخه ارتقا یافته تمام این محدودیت ها را برطرف می کند و گزینه بهتری نسبت به Downloader برای Instagram برای افراد حرفه ای می باشد. این ابزار امکان ذخیره خروجی به فرمت اکسل و هم چنین امکان ذخیره کردن همه کپشن ها و هشتگ ها را برای شما فراهم می کند.

4- Insta Tools

کاربران اینستاگرام چند وظیفه دارند، که طبق معمول باید انجام دهند. بطور مثال، امکان دارد بخواهید استوری ها یا فیلم ها را دانلود کنید، هشتگ هایی را که باعث محبوبیت پست می شوند، کپشن ها در سبک های مختلف فونت و غیره را دریافت کنید. Insta Tools ابزار انجام این کار می باشد.

ذخیره تصویر پروفایل به صورت HD  (حسابهای عمومی و خصوصی).

ذخیره چندین عکس، فیلم ، داستان و عکس برجسته.

بدون ویژگی برش با گزینه های تاری، پر کردن تصویر پس زمینه و چرخش. کپشن های آماده برای الهام گرفتن.

هوش مصنوعی هشتگ عکس را توصیه می کند.

استفاده از بیشتر ویژگی ها بدون نیاز به ورود به سیستم.

زیرنویس ها را به فونت های سفارشی تبدیل کنید.

بدون ویژگی برش با گزینه های تاری، پر کردن تصویر پس زمینه و چرخش.

استخراج متن از هر تصویری.

این برنامه رایگان می باشد و حتی آگهی های تبلیغاتی آزار دهنده هم ندارد. علاوه براین زمان جستجو در اینستاگرام به عنوان گزینه Share Toنشان داده می شود، درنتیجه استفاده از آن در هر پستی راحت می باشد.

5- StoryScroll

شما نمی توانید لینک ها را در اینستاگرام ارسال کنید، به جز اینکه یک حساب تأیید شده با 10،000 نفر فالوور داشته باشید. درنتیجه چگونه صفحات وب و سایر مطالب خود را تبلیغ می کنید؟ StoryScroll یک روش هوشمندانه برای استفاده از استوری های اینستاگرام برای نمایش فیلم های پیمایش خودکار می باشد.

برای بهره گیری از این برنامه، نرم افزار را دانلود و نصب کنید و پس از آن یک URL را در آن قرار دهید. روی Make Videosکلیک کرده و منتظر StoryScroll باشید، تا چندین فیلم از آن لینک تولید کند که شامل ویدیوهایی برای استوری ها و پست های عادی می باشد، ولی مدتی طول می کشد. بعد از آماده شدن، داده ها را به گوشی خود منتقل کرده و در Instagram به اشتراک بگذارید.

نسخه رایگان این برنامه به شما امکان اضافه کردن متن یا تغییر علامت علامت را نمی دهد، ولی در صورت نیاز می توانید با پرداخت مبالغ درون برنامه ای، این امکانات را اضافه و استفاده کنید.

6- 1stagram

اگر می خواهید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام را ایجاد کنید، از بهترین ها در مورد نحوه تأثیرگذاری با اولین پست خود بیاموزید. 1Stagram یک برنامه کوچک سرگرم کننده برای یافتن اولین پست از هر کاربر در شبکه اجتماعی می باشد. اگر تاکنون فکر کرده اید که کریستینو رونالدو یا هر کس دیگری که اولین باری که در اینستاگرام فعالیت داشتند، چه چیزی را پست کردند، کافی است برای این کار تنها نام کاربری مورد نظر خود را تایپ کنید و 1stagram آن را برای شما پیدا خواهد کرد.

این برنامه علاوه براین شامل یک سابقه جدول زمانی بصری از اینستاگرام می باشد. از راه اندازی آن در سال 2010 تا راه اندازی Instagram Reels در سال 2020 ، همه نکات برجسته سفر را پیدا خواهید کرد.

ابزارهای اینستاگرام برای انتشار پست باکیفیت

کلام آخر

تعداد زیادی از افراد در اینترنت می باشند، که به شما روش های افزایش تعداد فالوورهای خود را با پرداخت هزینه به شما معرفی می کنند. این یک کلاهبرداری کوتاه مدت است، این ربات ها و حساب های جعلی معمولاً توسط اینستاگرام شکار و حذف می شوند.

در مقابل آن، ابزارهایی همانند ۶ ابزار اینستاگرام ذکر شده در این مطلب به شما کمک می کنند تا اکوسیستم اینستاگرام را بهتر بشناسید. اگر قصد دارید مورد توجه واقع شوید، در این مورد خلاق باشید. هیچ میانبری برای این کار وجود ندارد.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *