لینک سازی چند گرهی چیست؟ tiered link building

اسفند 16, 1400
اساسا لینک سازی چند گرهی به این معناست که شما از منابع مختلف به وب سایت‌تان لینک بدهید. شما می‌توانید این کار را به روش‌های مختلف انجام دهید که جزء روش‌های "کلاه سفید" به حساب می‌آیند. ما در این مقاله در مورد لینک سازی چند گرهی، مزایای آن بحث خواهیم کرد.

لینک سازی چند گرهی (tiered link building) و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

در ابتدا، شاید لینک سازی چند گرهی ایده‌ای احمقانه به نظر برسد. چرا نباید همه بک لینک‌های شما مستقیما متوجه وب سایت‌تان باشند؟ چرا مسائل را با بک لینک‌های ردیف دوم و سوم پیچیده می‌کنید؟ خب، در اینجا تعدادی از رایج‌ترین مزایای داشتن پروفایل لایه باز بک لینک را بیان خواهیم کرد:

لینک جویس ارزان

بک لینک با کیفیت بالا گران و وقت‌گیر است. فرض کنیم شما می‌خواهید یک پست مهمان در یک وبلاگ معتبر منتشر کنید. بدون در نظر گرفتن مدت زمان نوشتن و ویرایش پست، احتمالا هزینه‌ای بین چند میلیون تومان تا چند هزار تومان لازم دارید. بنابراین، احتمالا در تعداد تولید بک لینک های با کیفیت محدودیت خواهید داشت.

یکی از راه حل‌های این مشکل ساخت بک لینک با کیفیت پایین در بک لینک اصلی است. بک لینک‌های با کیفیت پایین، هزینه‌ی چندانی ندارند و ایجاد آنها زمان زیادی نمی‌برد. میتوانید یک دسته از آنها را با کسری از هزینه بسازید و تاثیر بک لینک اصلی خود را بیشتر کنید.

مدیریت ریسک آسان

در واقع تفکیک تعدادی از ارتباط‌های بین وب سایت اصلی و لینک‌های با کیفیت پایین بسیار راحت است. هنگامی که احساس کنید دسته خاصی از بک لینک‌های سطح دوم و سوم به وب سایت شما آسیب می‌رساند، تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک ردیف بالاتر بروید و لینک برگشتی از لایه مخرب را حذف کنید. شما یک برش تمیز ایجاد کرده و ده‌ها یا حتی صدها لینک را از پروفایل خود حذف کرده‌اید.

لینک سازی چند گرهی

فضا و فرصت بیشتری برای خطا وجود دارد.

تاثیر بک لینک‌های دوم و سوم به اندازه تاثیر بک لینک اصلی شما نیست. آنها مستقیما به وب سایت شما منتقل نمی شوند، بنابراین، حتی اگر هر یک از دستورالعمل‌های گوگل را نقض کنند، وب سایت شما مستقیما در این امر دخیل نخواهد بود.

این بدان معناست که می‌توانید هنگام لینک سازی چند گرهی، بسیار جسورانه‌تر عمل کنید. می‌توانید ابزارهای مختلفی را برای ساخت دسته‌های مختلف بک لینک امتحان کنید، سیستم عامل‌های مختلفی را برای ایجاد پروفایل و ارسال نظر امتحان کنید و به همان اندازه که می‌خواهید مغرورانه رفتار کنید. آزمون و خطا کنید تا ببینید کدام روش‌ها جواب می‌دهند و کدام‌ها موثر نیستند و به راحتی هر بک لینکی را که وب سایت شما را تهدید می‌کند، حذف کنید.

تبلیغات خود را پنهان کنید.

در بیشتر جوامع آنلاین، تبلیغات شخصی به شدت شماتت می‌شود و حتی اگر یک پست مهمان با پرداخت هزینه انجام دهید، در تعداد دفعاتی دارید که می‌توانید به وب سایت خود لینک بدهید، محدودیت دارید. بنابراین، چرا به جای لینک دادن به وب سایت خود، به یکی از صفحات سطح 1 خود پیوند ندهید؟! کمی لینک جویس در جهت اصلی خود ارسال کنید و از خطر اخطار برای تبلیغات نیز در امان بمانید.

پروفایل بک لینک قابل باور

برای شما که به طور مصنوعی بک لینک می‌سازید، چالش این است که از آنها طبیعی عبور کنید. این بدان معناست که باید ترکیبی از لینک‌های dofollow و nofollow، لینک‌های با کیفیت بالا و پایین و لینک‌هایی از وب سایت‌های مختلف از جمله وبلاگ‌ها، انجمن‌ها، شبکه‌های اجتماعی و بسیاری دیگر داشته باشید. و همانطور که گوگل در شناسایی شماتیک لینک‌ها، بهتر و بهتر می‌شود، پروفایل‌های بک لینک شما نیز باید  گسترده‌تر و پیچیده‌تر شود.

در این راستا، یک پروفایل لینک سازی چند گرهی، راهی برای بدست آوردن لینک‌های عمیق و متنوع است و به شما این امکان را می‌دهد تا هرج و مرج سازمان یافته‌ای را به شماتیک لینک‌دهی‌تان وارد کنید که احتمالا گوگل را گمراه خواهد کرد.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *