پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

تیر 19, 1400

پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر _ اگر تا به حال از طریق کامپیوتر و وب وارد سایت اینستاگرام شده باشید، توجه کرده اید که امکان پست گذاشتن وجود ندارد و برای اینکار حتما باید نرم افزار اینستاگرام را روی تلفن همراه خود نصب کنید، تا پست گذاشتن امکان پذیر شود. چند روز گذشته، اینستاگرام در آخرین بروز رسانی خود، قابلیتی را اضافه کرد که کاربران به وسیله آن می توانند از طریق جستجوگر موبایل نیز در حساب کاربری اینستاگرام خود پست بگذارند.

همان طور که گفته شد، امکان پست گذاری از طریق وب و بدون نیاز به نرم افزار به شرطی می باشد که با مرورگر تلفن همراه وارد حساب کاربری خود شوید و هنوز چنین امکانی به وسیله مرورگر کامپیوتر در دسترس نمی باشد.

در این مقاله قصد داریم تا ترفندی به شما آموزش دهیم تا به این وسیله بتوانید جستجوگر کامپیوتر خود را به مرورگر موبایل تبدیل کرده، تا بتوانید با جستجوگر کامپیوتر و بدون نیاز به هیچ نرم افزار خاص و هیچ سایت رابطه ای، در اینستاگرام خود پست بگذارید.

پست گذاشتن در اینستاگرام از طریق PC یا MAC

در این روش، ما وبسایت اینستاگرام را فریب خواهیم داد و اینستاگرام می پندارد که شما از یک دستگاه تلفن همراه بازدید می کنید، و به شما امکان می دهد به ویژگی های متفاوت تلفن همراه از جمله توانایی بارگذاری عکس دسترسی پیدا کنید. ما با استفاده از گوگل کروم، یکی از بهترین جستجوگرهای موجود، روند کار را توضیح خواهیم داد. اگر در حال حاضر از کروم استفاده نمی کنید، توصیه می کنیم قبل از ادامه آن را بارگیری کنید.

مرحله اول: مرورگر کروم را راه اندازی کرده و به وبسایت اصلی اینستاگرام بروید.

مرحله دوم: با استفاده از اطلاعات ورود به سیستم، به سیستم حساب اینستاگرام خود وارد شوید.

مرحله سوم: بعد از ورود به سیستم، در هر کجای صفحه کلیک راست کنید. تا یک منوی بازشو تولید کند.

Posting-on-Instagram-with-a-computer

مرحله چهارم: در پنجره بازشو حاصل، گزینه Inspect را کلیک کنید که پنجره توسعه دهنده را نشان می دهد.

مرحله پنجم: حال مشابه تصویر فوق روی آیکونی که مشابه موبایل و تبلت است و در کنار تب Elements قرار دارد را انتخاب کنید تا به رنگ آبی در آمده و فعال شود.

مرحله ششم: صفحه را با استفاده از دکمه reload واقع در سمت چپ نوار آدرس در کروم بارگیری کنید. در حال حاضر باید بتوانید اینستاگرام را مانند اینکه در یک دستگاه تلفن همراه هستید مشاهده کنید.

مرحله هفتم: در قسمت پایین صفحه، یک نماد بعلاوه ظاهر می شود. آن را انتخاب کنید و برای بارگذاری عکس خود در اینستاگرام همانطور که به طور معمول روی دستگاه تلفن همراه انجام می دهید، اقدام کنید.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *