چرا طراحی سایت با فریم ورک لاراول؟!

مرداد 15, 1401
لاراول یکی از محبوب‌ترین فریم ورک‌های منبع باز در بین توسعه‌دهنده‌های وب است. ابزاری قدرتمند است که نیازهای خاصی را برآورد می‌نماید و برای ساخت یک CMS یا برنامه مدیریت وب استفاده می‌شود. فریم ورک لاراول برای ایجاد وب سایت‌هایی با الگوهای MVC استفاده می‌شود. ما در این مقاله در مورد این ابزار و ویژگی‌های آن به اختصار صحبت خواهیم کرد.

چرا لاراول بهترین ابزار فریم ورک PHP در سال 2021 است؟

گزینه‌های بسیاری برای برنامه‌نویسی فریم ورک وجود دارد که توسعه‌دهنده‌های وب از آن بطور گسترده‌ای استفاده می‌کنند. هر کدام مزایایی دارند و در سطوح مختلف استفاده می‌شوند. در این میان فریم ورک لاراول ویژگی‌های شگفت‌انگیزی دارد که مزایای فوق‌العاده‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت. لاراول در سال 2021، تغییرات زیادی داشته است. قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن به قدری توسعه یافته است که به فریم ورک PHP مورد علاقه توسعه‌دهنده‌های وب تبدیل شده است.

دلایل محبوبیت فریم ورک لاراول

  • می‌توانید از عملکردهای پیش فرض آن، برای انجام کارهای بسیار سخت استفاده کنید و برای ایجاد صدها خط کد، زحمت و زمان زیادی صرف نکنید. به عنوان مثال، احراز هویت (یکپارچه سازی ورود به شبکه اجتماعی)، حافظه پنهان (برای افزایش عملکرد) و غیره، به صورت پیش فرض در آن در نظر گرفته شده است و توسعه را سریعتر، آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند!
  • زمانی که از لاراول استفاده کنید، بهترین شیوه تجزیه و تحلیل برای توسعه و نگهداری وب و تصمیم‌گیری در مورد نحوه اجرای کامل همه چیز، زمان زیادی صرف نمی‌کند. دلیل آن هم جزئیات اسناد موجود در لاراول است.
  • شما در لاراول می‌توانید دوره‌ها و دروس آموزشی مختلف و کدهای گوناگونی را بیابید. به زبان ساده، فریم ورک لاراول بسیار دلچسب و دلپذیر است.

مهمترین مزایای توسعه با استفاده از فریم ورک لاراول

یونیت تست یا Unit testing آسان

یونیت تست آسان دلیل مهمی برای انتخاب فریم ورک لاراول برای توسعه وب سایت شماست. اما یونیت تست چیست؟

یونیت تست، در واقع نوعی آزمایش است که در آن هر جزء یا ماژول وب سایت شما در حال آزمایش است تا تمام قسمت‌های وب سایت شما سالم بماند. قبل از راه‌اندازی وب سایت، باید یونیت تست را اجرا کنید تا مطمئن شوید که هیچ اشکالی وجود ندارد.

طراحی سایت با لاراول

مکانیزم امنیتی سطح بالا

این روزها چطور می‌توان امنیت سایبری یک سایت را پیش‌بینی کرد؟ توسعه ایمن‌تر وب سایت، مهمترین هدف توسعه‌دهنده‌های وب است. اطلاعات یک وب سایت از منابع متعددی جمع‌آوری می‌شود، یکی از این منابع، اطلاعات شخصی مهم بازدیدکننده‌های سایت است و باید بدانید که همواره خطر حملات سایبری به سایت‌ها وجود دارد.

در چنین شرایطی، شما تنها باید به چنین فریم ورک‌هایی تکیه کنید که از وب سایت شما به طور کامل محافظت می‌کنند. یکی از مزایای تحسین برانگیز فریم ورک لاراول، قابلیت امنیتی درجه یک آن است.

لاراول یکی از امن‌ترین فریم ورک‌های وب است که از امکاناتی مانند تزریق کد SQL که محافظ پایگاه داده و سایر اطلاعات است، استفاده می‌کند و در این زمینه، فریم ورکی بسیار قابل اعتمادتر از سایر موارد است.

عملکرد برتر

اگر عملکرد و سرعت بهتر سایت، هدف شماست، لاراول باید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن شما می‌رسد. عملکرد روان و سریع وب سایت برای شرکت‌های تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است. عصر، عصر رقابت‌هاست و شما به هیچ وجه نمی‌توانید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشید. ممکن است کاربران هدف شما به رقبای شما روی آورند و این بدترین حالت است. لاراول بهترین عملکرد را برای یک وب سایت به ارمغان می‌آورد و تمام نگرانی‌های شما را از بین می‌برد.

هر قدر هم که قابلیت و امکاناتی باشند که ممکن است بر عملکرد وب سایت تاثیر بگذارد، اما لاراول ابزارهای فوق‌العاده‌ای از جمله Redis و Memcached دارد که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند عملکرد را در سطح بالاتری تسریع کنند. کافی است آن ابزارها را در فریم ورک لاراول بگنجانید و عملکرد بی عیب و نقص وب سایت خود را تجربه کنید.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *