چگونه بک لینک رایگان بگیریم؟

اگر به دنبال خرید بک لینک برای وب سایت‌تان هستید، تا پایان این مقاله صبر کنید و عجله نکنید. چرا؟! چون ما در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را به شما آموزش دهیم تا از طریق آنها بتوانید بک لینک رایگان بگیرید. حالا اگر آماده افزایش اعتبار دامین و نام تجاری‌تان هستید، شروع کنیم.

قطعا می‌دانید که بک لینک از سایر وب سایت‌ها، نقش زیادی در سئو سایت‌تان دارد چرا که موتورهای جستجو آن را به عنوان عاملی در نظر می‌گیرند که می‌گوید وب سایت شما چه اندازه ارزشمند است. در حقیقت هر کدام از آنها را می‌توانید به عنوان یک رای در نظر بگیرید. هر چه رای بیشتری کسب کنید، شانس شما برای کسب رتبه بالاتر در SERP ها و کسب سهم بالاتر ترافیک را بیشتر می‌کند.

مهم است که از کجا بک لینک‌ گرفته‌اید!

استراتژی بدست آوردن تعداد زیاد بک لینک از هر وب سایتی که احتمالا می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، ممکن است بیشتر از آنکه به شما کمک کند، به شما آسیب برساند! دلیل آن هم ساده است. شهرت وب سایت‌هایی که به صفحه شما لینک می‌شوند و همچنین ارتباط آنها با تجارت شما، مهم است! ارتباط بین سایت‌های شما باید منطقی باشد و طبیعی به نظر برسد.

هنگامی که موتورهای جستجو از بک لینک‌های شما عبور کنند و به وب سایت شما برسند، ممکن است تصمیم بگیرند که رتبه شما را افزایش دهند، یا نه، لینک‌های‌تان را نادیده بگیرند و حتی وب سایت شما را جریمه کنند. به همین دلیل مطمئن شوید که این کار را به روش صحیح انجام می‌دهید.

به طور متوسط هر لینک ۱۰ هفته زمان نیاز دارد تا موقعیت شما را یک پله افزایش دهد. پس فراموش نکنید که لینک‌سازی یک ماراتن طولانی مدت است. باید خودتان را آماده کنید و انتظار نتایج سریع نداشته باشید.

بک لینک رایگان

۱) برای نظارت بر پروفایل بک لینک سایت‌تان از روش ” Second Serving” استفاده کنید.

این روش برای وب سایت‌های تازه تاسیس شده قابل استفاده نیست، زیرا آنها هنوز چیزی برای بررسی ندارند، اما در آینده می‌توانند از این مرحله استفاده کنند.

نکته این روش این است که دوباره به وب سایت‌هایی که بک لینک از آنها گرفته‌اید، مراجعه کرده و از آنها یک لینک جدید بخواهید. تنها کافیست برای آنها ایمیل کوتاهی ارسال کنید و از لینک قبلی تشکر و قدردانی کنید و سپس یک بک لینک جدید پیشنهاد دهید. درست است که احتمالا شانس کمی برای دریافت لینک دارید، اما حداقل تمام تلاش‌تان را کرده‌اید تا یک برنده بالقوه باشید.

۲) برای دریافت بک لینک رایگان از اینفوگرافی استفاده کنید.

تصاویر و خصوصا اینفوگراف‌ها از جمله روش‌های برتر برای بدست آوردن بک لینک رایگان پایدار هستند. تقریبا اکثر مردم محتوای بصری را ترجیح می‌دهند زیرا درک کردن و دنبال کردن آن آسان‌تر است. اما به خاطر داشته باشید که برای ایجاد اینفوگراف‌هایی که بک لینک جذب کنند، باید به اندازه کافی تحقیق کرده باشید.

۳) برای ایجاد بک لینک از HARO استفاده کنید.

HARO یا Help a Reporter Out یک روش رایگان باورنکردنی برای کسب بک لینک در وب سایت‌های معتبر است. گرچه این پلتفرم در ابتدا برای روزنامه‌نگاران ایجاد شده بود، اما اکنون توسط بازاریابان، وبلاگ نویسان، صاحبان مشاغل آنلاین، اینفلوئنسرها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۴) از مقاله‌های مهمان استفاده کنید.

پست‌های مهمان نه تنها رایگان به شما می‌دهد، بلکه به شما در جذب مخاطب جدید کمک می‌کند. وقتی مقاله‌تان را در وب سایت‌های مرتبط منتشر می‌کنید، محتوای شما برای خوانندگان جدید نمایش داده می‌شود. به این ترتیب هم برندتان بارزتر دیده می‌شود و هم شهرت آنلاین خود را افزایش می‌دهید.

برای یافتن وبلاگی که پست مهمان شما را منتشر کند، قطعا سرچ گوگل بهترین گزینه است. شما می‌توانید عبارت ” ]کلمه کلیدی خود[ + پست مهمان توسط ” را جستجو کنید. همچنین می‌توانید از کانال شبکه‌های اجتماعی برای جستجوی گزینه‌های بالقوه استفاده کنید. به عنوان مثال توییتر برای جستجوی وبلاگ نویسی مهمان خوب است. تنها کافیست عبارات “مقاله مهمان” ، “نویسنده مهمان” یا “پست مهمان” را در جستجو آن تایپ کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا