بهترین فروشگاه سازهای متن باز

خرداد 11, 1401
اگر به دنبال یک سیستم عامل متن باز برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی هستید، جای خوبی آمده‌اید. ما در این مقاله تعدادی از فروشگاه سازهای متن باز را لیست کرده‌ایم. اما نکته اینجاست که در زمان تحقیق و انتخاب هر یک از این فریم ورک‌های تجارت الکترونیک، تعیین نوع تجربه کاربری که به دنبال آن هستید، مهم است.

انواع فروشگاه سازها

فروشگاه ساز‌های متن باز با افزایش تعداد کاربران اینترنتی و رونق کسب و کارهای اینترنتی و افزایش خریدهای آنلاین، طراحی سایت‌های فروشگاهی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. اما در این میان، انواع فروشگاه ساز‌های متن باز کار را برای توسعه و راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین، آسان‌تر کرده است.

این کاملا به خود شما بستگی دارد که کدام پلتفرم را انتخاب می‌کنید و برای‌تان مناسب است، اما، ما در اینجا در مورد بهترین سیستم عامل‌های تجارت الکترونیک متن باز و رایگان صحبت خواهیم کرد.

5 مورد از بهترین فروشگاه سازهای متن باز

1)WooCommerce (بر روی وردپرس) – حقیقتا یکی از بهترین فروشگاه سازهای متن باز رایگان

ووکامرس یک افزونه وردپرس است، بنابراین ابتدا باید وردپرس را بر روی هاست خود نصب کنید و سپس پلاگین ووکامرس را بر روی سایت‌تان نصب کنید. تنها کافیست وارد سایت وردپرسی خود شوید. به مسیر Plugins > Add New بروید و ووکامرس را جستجو کنید و آن را نصب کنید.

به این صورت سایت شما به یک فروشگاه آنلاین با امکانات کاربردی مدیریت موجودی کالا، کوپن و صفحات محصول تبدیل می شود.

nopCommerce(2

ناپ کامرس یکی از فروشگاه سازهای متن باز با منشا روسی است. از سال 2008، تاکنون بیش از 2.5 میلیون بار دانلود شده است. این پلتفرم مبتنی بر Microsoft ASP.NET است و می‌توانید آن را مستقیما از وب سایت آن شرکت خریداری کنید. این سیستم از شرکت‌های نوپا تا متخصصان تجارت الکترونیک را پشتیبانی می‌کند، به عبارت بهتر قادر به ارائه خدمات به تمام انواع موسسات تجاری است.

ناپ کامرس مجموعه ابزار جامعی شامل یک سبد خرید انعطاف‌پذیر، صفحه مدیریت و ردیابی تجارت آنلاین‌تان و همچنین یک ویترین برای میزبانی از مشتری‌هاست. همچنین سئو فرندلی است تا بازاریابی آنلاین شما را تسهیل کند. این پلتفرم اندازه‌ای انعطاف‌پذیر است که می‌تواند از چندین فروشگاه در دامنه‌های مختلف پشتیبانی کند.

بهترین فروشگاه سازهای متن باز

Magento(3 – محبوب‌ترین پلتفرم فروشگاه ساز منبع باز

مجنتو یکی از محبوب‌ترین انواع فروشگاه سازهای متن باز است و دلیل خوبی هم دارد و امکانات آن بیشتر از چیزی است که انتظار دارید. این سیستم عامل بسیار شبیه به وردپرس است، شما می‌توانید از میان صدها هزار قالب آن یکی را انتخاب کنید و برنامه‌های بسیاری دارد که می‌توانید به سایت‌تان اضافه کنید.

OpenCart(4

در مقایسه با سایر فروشگاه سازهای متن باز، اپن کارت در واقع بسیار آسان‌تر و سبک‌تر است. ما این سیستم عامل را برای استارت آپ‌ها توصیه می‌کنیم زیرا شخصی‌سازی آن زمان زیادی نمی‌برد.

به دلیل سهولت استفاده، هزینه کلی راه اندازی فروشگاه کاهش می یابد. به عنوان مثال، مجبور نیستید هزینه یک توسعه دهنده خاص را پرداخت کنید و پلاگینهای آن گران نیستند.

ظاهر و تجربه کاربری آن طی چند سال گذشته به طرز چشم‌گیری بهبود یافته و بسیار کاربر پسندتر شده است.

PrestaShop(5 – بهترین بستر تجارت الکترونیک منبع باز برای استارت آپ‌ها

پرستاشاپ یکی از جدیدترین فروشگاه سازهای متن باز است که کاربرد آن آسان است و رابط کاربری زیبایی دارد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که نصب افزونه‌ها و راه اندازی فروشگاه، تجربه زیادی نمی‌برد. بنابراین، راه اندازی آن برای مشاغل کوچک نوپا بسیار آسان خواهد بود

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *