طراحی وب سایت مدرن در سال ۲۰۲۱ چگونه خواهد بود؟

امروزه طراحی سایت مدرن با آنچه که ده سال و یا حتی ۵ سال پیش بوده است. کاملا متفاوت و با سرعتی باور نکردنی در حال تغییر است. به طوری که برخی از تغییرات سال ۲۰۲۰، در سال ۲۰۲۱ منسوخ شده‌اند. و ممکن است تغییرات سال ۲۰۲۱، در سال ۲۰۲۴ بسیار مضحک به نظر آیند.

پس با این حساب، دقیقا چه چیزی در سال ۲۰۲۱، طراحی سایت را مردن می کند؟

برای پاسخ به این سوال، بگذارید ابتدا عناصر اصلی یک وب سایت زیبا و کاربردی امروزی را شرح دهیم:

مینیمالیستی:

مینیمالیسم تنها یک ترند در طراحی سایت نیست، بلکه یک استاندارد است. تاثیر آن را می‌توانید در وبلاگ‌های مورد علاقه‌تان، فروشگاه‌های آنلاین یا حتی صفحات فرود مورد علاقه‌تان بیابید. فضای سفید بزرگ، تایپوگرافی روشن و متن اندک که از وبلاگ‌های کوچک تازه روی کار آمده گرفته .تا صفحات شرکتی کسب و کارهای بزرگ، مرسوم شده است.

واکنشگرایی:

دستگاه‌های تلفن همراه ۵۱.۵۳% از ترافیک اینترنت جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. طراحی واکنشگر و موبایلی برای اطمینان از در دسترس بودن وب سایت بر روی تلفن‌های همراه .با اندازه صفحات مختلف و سیستم عامل‌های گوناگون، یک ضرورت است.

سرعت:

۴۷% افراد می‌خواهند وب سایت شما در کمتر از ۲ ثانیه بارگیری شود و ۴۰% پس از ۳ ثانیه انتظار از آن خارج می‌شوند. وب سایت‌های کند در سال ۲۰۲۱ به راحتی پذیرفته نمی‌شوند. بهینه‌سازی سرعت بارگذاری وب سایت باید از اولویت‌های اصلی شما باشد.

۳ دلیل برای مدرن سازی و استفاده از طراحی سایت‌ مدرن

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا باید از طراحی سایت مدرن استفاده کنید .و اصولا مدرن‌سازی وب سایت چه تاثیری در نتیجه کارتان خواهد داشت؟

در پاسخ باید بگوییم که مدرن‌سازی وب سایت به سه دلیل زیر اهمیت دارد:

دلیل اول:

بازدیدکنندگان وب سایت برای اینکه در مورد سایت شما نظر مثبتی داشته باشند، تنها حدود ۰.۰۵ ثنیه زمان نیاز دارند. چه در بازار B2B و چه در بازار B2C، وب سایت شما یکی از بزرگترین دارایی های شماست. کارت ویزیت، بروشور محصول و ابزار تولید لید شماست. در واقع، اولین نقطه تماس بین کسب و کار و تجارت شما و مشتریان شماست.

و این به معنای آن است که اولین برداشت آنها از نام تجاری شما بر اساس وب سایت شما خواهد بود. که ۹۴% آن مربوط به طراحی سایت شماست.

اگر از وب سایت منسوخ نشده و جذاب استفاده کرده باشید، مشتریان شما، کسب و کارتان را با این ترکیب درک خواهند کرد.  از طرف دیگر اگر از طراحی سایت مدرن و پاسخگو استفاده کرده باشید. به شما کمک می‌کند مشتریان احتمالی خود را به مشتریان موجود تبدیل کنید.

تکنیک‌های مدرن در طراحی سایت

دلیل دوم:

۶۸% از کاربران اینترنت ابتدا کار خود را با موتورهای جستجو آغاز می‌کنند. طراحی وب سایت، البته بطور غیر مستقیم، بر روی استراتژی سئوی سایت شما تاثیر دارد. مطمئنا، این امر مانند کلمات کلیدی و بک لینک بر روی رتبه‌بندی گوگل شما تاثیر نمی‌گذارد. اما با این حال، یک وب سایت مینیمال، واکنشگر و سریع برای بازدیدکنندگان جذاب‌تر است زیرا راحت‌تر می‌توانند اطلاعت مورد نظر خود را پیدا کند.

این مبنای یک تجربه کاربری خوب است که بازدیدکنندگان را ترغیب می‌کند. تا مدت طولانی‌تری در وب سایت شما بمانند. با آن درگیر شوند، دوباره به آن مراجعه کنند و یا آن را به کاربران دیگر توصیه کنند. و در نتیجه، شانس شما برای قرار گرفتن در ۱۰ نتیجه برتر جستجو در کلمات کلیدی مورد نظرتان افزایش می یابد.

دلیل سوم:

۶۲% از مشاغل با بهینه‌سازی وب سایت خود برای مشاهده در تلفن‌های همراه، فروش خود را افزایش داده‌اند.

همانطور که گفتیم ۵۱.۵۳% کاربران از طریق دستگاه تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند .و ۴۰% از کل معاملات آنلاین در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها انجام می‌شود. اگر وب سایت شما برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه نشده باشد، احتمالا بیش از نیمی از مشتریان پایه خود را از دست خواهید داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا